قوانین آپادانا شاپ
در آپادانا شاپ تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کامل به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه
داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات کالا دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا به صورت کامل
برعهده کاربرمی باشد و آپادانا شاپ هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت.
پرداخت وجه:
پرداخت وجه فقط از طریق سایت و از درگاه بانک مرکزی انجام میشود.
شرایط ارسال:
نحوه ارسال مرسوله:
ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز انجام میشود و برای ساکنان تهران ارسال از طریق پیک هم انجام میشود.
محل ارسال کالا:
شهرک آپادانا غرب تهران است.
ارسال با پیک:
مرسوله هایی که بنا به درخواست مشتریهای ساکن تهران با پیک ارسال میشوند. ارسال توسط پیک خصوصی آپادانا شاپ انجام میشود.
در صورت عدم دسترسی به پیک خصوصی فروشگاه ارسال بسته توسط اسنپ باکس و یا الو پیک میباشد و هزینه توسط گیرنده پرداخت میشود و پیش ارسال مرسوله جهت هماهنگی میزان هزینه پیک و زمان ارسال تماس گرفته میشود .
هزینه مرسوله پستی:
هزینه ارسال پس از وارد کردن آدرس به صورت خودکار توسط سایت محاسبه میشود و خرید بالای یک میلیون تومان ارسال از طریق پست و پیک رایگان است.
تغییرمقصد مرسوله:
گیرنده میتواند تا قبل از مراحل تکمیل سفارش آدرس مقصد تحویل را تغییر دهد.
*در صورت درخواست مشتری ارسال عکس از تمامی زوایای کالا انجام میشود.*
*ثبت سفارش از سایت به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر میباشد.*
*مشاوره رایگان توسط تیم آپادانا شاپ انجام میشود.*
قوانین مرجوعی کالا:
ایراد و مغایرت:
لطفا پیش از تحویل گرفتن مرسوله جعبه را در حضور مامور پست بررسی فرمایید در صورت شکستگی و یا کسری کالا ها و هر گونه مغایرت با سفارش خود از تحویل گرفتن مرسوله خودداری فرمایید. در غیر این صورت مسئولیت بر عهده گیرنده میباشد.
در صورت وجود ایراد در کالا و یا مغایرت بسته ارسال شده با محصول ثبت شده در سایت گیرنده میتواند کالا را مرجوع کند و هزینه ارسال کامل توسط
آپادانا شاپ پرداخت میشود.
انصراف از خرید و عودت وجه:
انصراف از خرید و عودت وجه تا قبل از ارسال مرسوله ممکن می باشد و در صورت ارسال امکان لغو سفارش وجود ندارد.
درخواست کنسلی سفارش:
در صورت درخواست کنسلی سفارش مبلغ نیم درصد از کل خرید به منظور مالیات خرید انجام شده از فاکتور کسر میشود.
زمان واریز هزینه سفارشات کنسل شده از جانب مشتری ۴۸ ساعت میباشد.
*در روزهای تعطیل امکان ارسال سفارشات پیک و پست وجود ندارد.*
زمان دریافت مرسوله های پستی:
یک روز پس از ثبت سفارش مرسوله ها تحویل اداره پست شده و تحویل آن به مشتریان از طریق اداره پست برای استان تهران ۲ الی ۳ روز اداری و برای
دیگر استان ها وشهرستان ها ۵ تا ۷ روز اداری میباشد.